2012 m. kovo 20 d., antradienis

72 day..

Manau nei jus manęs nesuprantate, nei aš jūsų.. Ką tavo nuomone, aš turėjau daryti, kai atėjau į mokyklą, o tu mane visiškai nuignoravai?? Ką tavo nuomone aš turėjau daryti , kai tu pamatei mano blog'a ?? Tu buvai ant manęs supykus, o aš net nereagavau, nes galvojau kad viskas susitvarkys, tiesiog galvojau, kad  tau bloga nuotaika, ar šiaip kas nutiko, bet tai tęsiasi ilgai , po to sužinojau, kad tu norėjai taikytis, bet pamatei mano blog'a ir dar labiau supykai.. Tai man jau nebeliko nieko kito daryti, kaip pasiduoti ir leisti tau spręsti.
Žinau , kad man reikia daug apmąstyti, kad aš iš dalies ir gera ir bloga draugė, bet turbūt daugiau bloga.. Bet jau nieko nebepakeisi.. Jūs ant manęs pykot ir pyksit, o aš keisiuosi , bet jums tai ne motais, nors tai jau ir esu minėjus. Ir aš jau jums nieko nebesakysiu , nebelysiu , nebeprašinėsiu, nes jūs nenorite. Tai yra jūsų sprendimas ir aš pradėsiu jo paisyti! 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą