2012 m. kovo 7 d., trečiadienis

...

Na kadangi apie mane nieko beveik nežinot, tai padėsiu Jums nors kiek susipažinti su savimi.. Jei norėsite ko paklausti patys , klauskit būtinai pasistengsiu atsakyti.

Koks buvo tavo paskutinis: 
 1. gėrimas - arbata " Aksominis prisiminimas"
 2. skambutis (nuo ko) - Tėčio
 3. SMS(nuo ko) - Ernio
 4. klausyta daina - Sel - Aš žiūriu į tave pro atvirą langą
 5. kai verkei - praeitą savaitę tikslios dienos neatsimenu..



Ar esi kada nors:
 6. susitikinėjęs su kažkuo 2 kartus - nu tai su draugais ir daugiau nei 500 kartų esu susitikus :DD
 7. apgaudinėta - tai manau kiekvienas yra tai patyręs
 8. pabučiavusi kažką ir gailėjusies - man atrodo, kad ne
 9. praradęs kažką svarbaus - Esu ir stengiuosi jį susigrąžinti, bet tas žmogutis nebenori.
 10. buvusi depresuota - įdomu, kas nėra buvęs
 11. buvai girta ir apsivėmei = gėda prisipažinti, bet taip :)


3 mėgstamiausios spalvos: juoda, mėlyna ir violetinė

Ar praeitais metais (2011): 

 15. Susipažinai su kažkuo nauju - taaip :)
 16. Nusivylei meile - taaip :)
 17. Juokeisi iki ašarų - joo
 18. Sutikai kažką kas tave pakeitė - manau ne, nes aš esu aš :)
 19. Supratai, kas yra tavo tikri draugai - Buvau supratus, bet su jais netinkamai elgiausi ir juos praradau.
 20. Sužinojai kad kažkas apie tave šneka blogus dalykus - aha

Pagrindai:

 22. Kiek žmonių iš savo FB draugų sąrašo esi matęs gyvai - Mačius tai labai daug beveik visus :DD
 24. Ar turi augintinių- turiu šunį ( tokį mielą kvailiuką :DD)
 25. Ar norėtum pasikeisti savo vardą- Norėčiau, bet neįsivaizduoju į kokį.. Kažkada tai labai norėjau, bet dabar jau man jis pradeda patikti :)
 26. Ką gavai paskutinio gimtadienio proga - pinigų, gėlių, papuošalų čekį, ausines( tas dydeles) , grojanti puoduką( su melodija Happy Birthday), kalijana ir turėjau gaut fotoaparatą , bet tėtis dar iki šiol nesugebėjo jo padovanoti.
 27. Kelintą valandą atsibudai šiandien - 6.55
 28. Ką veikei praeitą vidurnakti - naulaifinau prie pc
 29. Įvardink 1 dalyką ko negali sulaukti - Kada gausiu fotoaparatą
 30. Kada paskutinį kartą matei mamą - prieš 15min kažkur
 31. Jei galėtum pakeisti vieną dalyką savo gyvenime, ką pakeistum - gyvenčiau ir mokyčiausi Italijoje.
 32. Ar kada esi kalbėjęs su žmogum vardu Tomas? - Jo, 8 klasėje buvęs mano klasiokas :DD
 33. Kas dabar tave erzina - kad esu su dauguma žmonių apsipykus ir nebemoku bendrauti.
 34. Labiausiai lankyti puslapiai - facebook, weheartit, tamo, blogger.
 35. Pravardės - Nebeturiu ;DD Kažkada turėjau,bet labai durnos buvo :DD
 36. Relationship status - su drauge Milda susižadėjusi
 37. Zodiako ženklas - Ožiaragis
 38. Jis ar Ji? - aš tai esu ji
 39. Tavo tel nr galas? - 944
 40. Mėgsti šunis? - žiauriai mėgstu
 41. Metinis pažymių vidurkis? dar neišveestas ;D
 42. Plaukų spalva - tamsiai rudi, bet lbai noriu juodų ;DD
 43. Plaukų ilgis - amm, ką žinau, aš turiu ką veikt ir be plaukų matavimo, bet įdomu pasidarė, reiks pažiurėt..
 44. ūgis - 1.74
 45. Ar esi kažką įsimylėjęs dabar - Nee :(
 46. Ką mėgsti savyje - pasitikėjimą savimi ir ryžtingumą
 47. Auskarai - du
 48. Tatiuruotės - neeturiu ir nenooriu :DD
 49. Kairiarankis ar dešiniarankis -dešiniarankė

Pirma : 

50. Operacija -10 metų gal nosies :DD
 51. Auskarai - ausyse
 52. Geriausias draugas (draugės) - Nebeturiu :(( Dabar gal mama :DD
 53. Sporto šaka - Lauko tenisas ir krepšinis
 54. Vaikinas - Amm..
 55. Mokytoja - Danguolė
 56. Mokykla - Vilniaus Prano Mašioto pradinė mokykla

Dabar: 

57. Valgai - nko, bet neseniai riešutus kramčiau :DD
 58. Geri - nko..
 59. Ką ruošiesi dabar daryti - mokytis anglų tekstą
 60. Klausai - teliko kažkas dainuoja :DD

Ateitis : 

61. Nori vaikų? - noriu , bet tik vieno ir tai tik kokių 35metų
 62. Santuoka - 30 maybe :DD
 63. Karjera - kuo anksčiau žinoma norėčiau, bet nežnia , kaip Dievas duos :DD

Kas geriau : 

 64. Akys ar lūpos - žiūrint kokios lupos ir akys, bet žmogų kai pamatau pirmiausia atkreipiu dėmesį į akis
 65. Bučiniai ar apsikabinimai - Bučiniai maybe :DD
 66. Aukštesnis ar žemesnis - amm.. Aukštesnis.
 68. Vyresnis ar jaunesnis - jaunesnis.
 69. Romantiškas ar spontaniškas - Spontaniškas
 70. Išvaizda ar charachteris - pirmiausia išvaizda poto tik charakteris.
 71. Garsus ar paprastas - paprastas
 72. Vienos nakties nuotykis ar draugystė - aišku draugystė
 73. Open relationships? - Pff , dar ko :DD

Ar kada nors? : 

74. Pabučiavai nepažįstamą? - Taaip :DD
 75. Padarei kažką ir gailėjaisi - Taaip.
 76. Pametei akinius arba kontaktines linzes - šuo mano akinius sukramtė
 77. Sudaužei kieno nors širdį? - ne liktai
 78. Tavo širdis buvo sudaužyta? - Ne.
 79. Buvai suimtas - Deja, bet ne :DD
 80. Verkei kai kas nors mirė - mhm..
 81. Isižiūrėjai draugą - joo :DD

Ar tiki: 

82. Savimi - taip.
83. Stebuklais - kai įvyksta tada patikiu.
84. Meile iš pirmo žvilgsnio - Taip
85. Rojumi - Taip
86. Kalėdų Seneliu - Žinau, kad jis yra , bet netikiu :DD
87. Bučiniu pirmame pasimatyme - maybe :DD
88. Angelais - Nee :DD

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą