2012 m. balandžio 23 d., pirmadienis

39 day ;**

Niekada negalvojau kad mano bloga's sulauks tiek sekėjų ir peržiūrų. Šiuo metu sekėjų turiu -22 , o peržiūrų 6297. Už tai žmogiukai Jums labai dėkavoju ;** Matydama vis daugiau sekėjų aš jaučiuosi lyg devintame sapne, labai malonu yra tai matyti...
Tkrai mano postai nėra įdomus, bet kažkas pasirodo juos skaito ir už tai jums dar kartą padėkoju ;** Turėjau seną ir ten bebuvo tik 4-5 sekėjai , o dbr... Wauu jūsų daugybe..
Aš pažadu rašyti kuo įdomiau ir jūsų nenuvilti tesėti visus pažadus, o aš tikrai pamenu kad esu pažadėjusi aprašyti Kroatiją, o taip aš tikrai parašysiu ir tai planuoju padaryti per ilgąjį savaitgalį , kai turėsiu daugiau laiko ;**
Taigi  dar karciuką dzinkuja skaitantiems ir laukiu naujų sekėjų , bei daugiau peržiūrų :DD**


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą