2012 m. balandžio 14 d., šeštadienis

Labuukaa


Labuka draugai,
Ką Jūūs? kaip Jums ši dienele? Man tai šeip sau...
Taigi vakar buvau Penktadienis. Susitikau su drauge su kuria nebuvau susitikus ištisus metus , oi kai mes patūūsinom.. Turėjome eiti į klubą , bet visi klubai iki 18m buvo uždaryti tai ką teko pas ją tūūsyyti. Nuėjome i hesa , pavalgėme , žinoma aš kaip visada tik bulvytes užsisakiau, kitos draugės po mėsainį , nesuprantu, kaip žmonėms jie skanus.. Tada prisėdo prie mūsų kažkokie bx.. Mes jų visiškai nepažinojome, vienas taip prašėsi su manim nusifotkinti, bet aš nesileidau, aš vaidinau nepasiekiamą, nes tokia ir esu.. ;) Jo žinau Jūs pamanysit, kad aš pasikėlus ar kokia kita , bet aš esu pati sau faina :DD Vėliau jie išėjo ir Ačiū Dievui! Bl bet vėliau pagalvojau , kad vis dėlto galėjau nusifotkinti su juo tai gal būčiau ir numeriuką gavus , bet kas buvo tas buvo , nieko nepadarysi.. Bl jis tooks gražus buvo, o aš pražiopsojau tokį gerą šansą.. Nu tai va vėliau grįžome pas draugę į namus išštaškėėm žiauriai. Galiu tik pasakyti , kad rytas buvo nekoks, bet grįžus namo nuėjau į dušą išart pasidarė geriau.. Ir dabar laukiu svečių , vėl baliavosiu :DD
Tai va o pabaigai norėčiau pasakyti:
Naudokitės kiekviena minutę, nesvarbu kokia ji būtų, bet pasinaudokite, nes poto tikrai gailėsites nors ir save įtikinėsite , kad to nebus, bet būūna ;**
Tei va , gero likusio savaitgalio, o aš varysiu vėl tūūsyt ;)

2 komentarai: