2012 m. gegužės 6 d., sekmadienis

Mother day

Hey,
Ar pasveikinote mamytes jau?
Aš jau pasveikinau vakar :) Grįždama iš Kauno mamytei nupirkau penkias rožės ir kai ji atėjo manęs pasitikti aš ją pasveikinau :)
Kiekvienai , kiekvienam mama yra brangiausia ir mylimiausia pasaulyje, taigi šią dieną būtinai skirkite savo mamai, nes ji to tikrai nusipelnė..
Aš savo mamyte laikau ne tik pačia brangiausia, nuostabiausia ir mylimiausia, bet ir pačia geriausią drauge.. Dėl ko? Dėl to, kad mama yra visada pasiruošusi išklausyti, visada turinti daug patarimų, nes ji tą yra ištvėrusi ir išgyvenusi tą ką aš šiuo metu išgyvenu.. Mama niekada tau neužpavydės, niekada nesupyks dėl menkiausių smulkmenų, jei su ją ir susipyksi, tai susitaikysi tą pačią dieną , apsikabinsite ir tapsite vėl geriausiomis draugėmis..
Mama, nešuosi aš pasakas tavo
Ir lopšines, dainas slepiu širdyje.
Aš bučiuoju kiekvieną raukšlelę.
Rūpesčių antspaudas tavo veide.
Juk tai tavo bemiegės naktelės,
Kai ant rankų pavargus supai.
Juk tai mano vargai,
Tapę tavo vargeliais.
Mažosios sėkmės,
Tavaisiais džiaugsmais.

2 komentarai: