2012 m. gegužės 23 d., trečiadienis

;**

Taigi kaip ir minėjau Kroatijoje susipažinau su žiauriai fyskoom mergycom ;**
Visų pirmą dėmesį atkreipiau į mergycia sėdinčią man iš dešines kitoje eilėje.. Ji buvo tokia miela, vis kai mes vieną kitą pažiūrėdavome nusišypsodavome, bet tikrai nemaniau kad taip susibendrausime. Visos kelionės metu į priekį galvojau, na aš tikrai nesusirasiu draugių nes man ne tą nuotaiką, aš esu depresijoje, bet įvyko priešingai tai ko tikrai nesitikėjau..
2 dienas mes delsiame, nepratarėme vieną kitai nei žodelio, tik mielai šypsojomės.. Tačiau jau atvykus į Kroatiją pasirodo, kad mes apsigyvenome tame pačiame namuke..Tada galvojau kaip susipažinti su šia mieliakė.. Kitą dieną mes plaukėme laivu ir stebėdama ją pamačiau kad ji jau bendrauja su kita mergycia , tada pagalvojau nu va viskas, reikėjo man pirmajai prieiti, ją užkalbinti.. Save kaltinau , kaltinau , bet staiga jos abi priėjo prie manęs ir užkalbino , o aš tikrai to nesitikėjau... Niu va taip ir susipažinau su Martyna ( beždžionėlė) ir Valda ( vištycia). Tada man taip nutiko , kad jos manęs nelabai pasidalino.. Ir man tas buvo skaudu, bet buvo dienų kai galėjau su beždžionėle ir vištycia praleistu daugiau laiko.. Nu bet aš jau krypstu nuo temos apie vištycia galėsiu parašyti sekančiame įraše, jei kam bus įdomu, o dabar apie Martyna;**
Martyna tu buvai tas žmogutis , su kuriuo jaučiausi taip nerealiai, tu toks mielas žmogutis.. Tik su tavim vogiau apelsinus, deja bet jie buvo papuvę :( . Su tavim pramokau rusišku akcentu kalbėti, tiktai mūsų draugės meškūūūcias dėka , pacituosiu:" Niu va mergaices, pramoks rūūūsų kialba" tai va tik jos dėka jos parmokome.. Tik tu mane išmokei fiksuoti tave judesį , tik tu mane išmokai elgtis veidrodiniu fotikuu.. Nu aš žinok esu tau be galo dėkinga ir be galo be krašto tave myyliuu meškucia ;*** <3 Prikin? mes dar nebuvome susipykusios niekad kiek bendraujam, na ir manau, kad artimiausiu metu , mums pavyks susitikti ;** Ir išštaškyyysim nerealiai ;** <3
P.S nesveikai nesveikai tavęs pasiilgau meškucia ;** <3


 ;*****

 Durnystės autobuse <3
 Tik tu sugebi paparacinti mano batus , dar tikrai tokius švarius :**
 Durnystės autobuse ;**
 Šitca nuotraukyce, man nerealnaja <3

 Galvojom , kad atkreips demėsį sieksas, bet atkreipdavo tik kai mes nematydavome :(
 Mūūsų draugė savo draugei perka staltiesė ;)*
 Mūūsųų draugėė kapoja ledus ;)**
Ačiūūkas tau už šitą fotosesiją meilė ;** <3 <3

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą