2012 m. birželio 3 d., sekmadienis

My favourite colour...

Taigi, kad sužinotume daugiau apie mane atskleisiu savo trys mėgstamiausias spalvas:
Pirmoji:
Žydra - šita spalva man tokia tobula, jei ką nors pamatau su šią spalvą tą daiktą būtinai turiu įsigyti.. Šitą spalva man labai labai pakelia nuotaika.. Tik su šita spalva aš skrajoju padebsiais , esu pats laimingiausias žmogutis.. bei dievinu žmogučius su žydra akių spalva :)




Antra spalva:
Violetinė - ši spalva yra niūresnė už žydra , bet man ji vistiek patinka, nors rūbų violetiniu nenešioju, bet man patinka nusilakuoti nagus violetine spalva ar kokį akcentą prie rūbų violetinį užsidėti.. :)

Trečia spalva:
Juoda ir balta - kartu tiek pat patinka.. Ypač patinka baltos juodos sukneles.. Jų kaip tik ir turiu daugiausia.. Juodos sukneles patinka aptemtos išryškinančios figūra , o baltos tokios laisvokos, kad jausčiausi lyg debesyse :)
Šita man juoda suknelė nelabai , bet labai tingėjau normalesnes ieškoti :DD



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą