2012 m. liepos 10 d., antradienis

Chill

Na ką baiginėjasi dar vieną chill dienele namie.. Rytoj taip pat tokią laukia, bet ketvirtadienį už tai išvažiuoju i Vyšnių šventė, Žagarėje.
Šiandien , taip ką aš šiandien nuveikiau o gi beveik nieko.. Atsikėliau 12h pavalgiau, peržiūrėjau "True Blood" serialo 4 sezoną ir 2 serijas 5 sezono, bet  nusprendžiau , kad laiką švaistau veltui bežiūrėdama šitą serialą ir tada žiūrėjau Greiti ir įsiutę 1 dalį.. O dabar net nežinau ką veikti, nes karštis nežmoniškas.. Nei lauke galima pabūti nei namie.. Taigi dabar lauksiu 20h ir eisiu žiūrėti " Be namų" serialo.
Ai ir kadangi važiuoju i Žagarę , tai mama nupirko maikės su susijusias su tą Vyšnių šventė , tai jei kas norės galėsiu įkelti foto :D
O jums gero likusio vakaaro ;)**
PS. Prisiminiau , kad su draugė Gegužės pabaigoje darėme "Cinamon challenge" , tai jei kam nors įdomu būtu, aš galiu įkelti ;)

2 komentarai:

  1. aš dar kol kas nepradėjau 5 sezono :D:D man įdomu, kaip viskas baigsis ar tęsis, bet ten neįdomu žiūrėt, labai norisi miego ir vis tikrini, kada baigsis serija :D:D
    o dabar eik nufotografuot savo maikių (žiauriai smalsu man) ir įkelk tą savo filmuką su cinamonu :D:D bus dar vienas dalykas iš kurio galėsiu šiandien pasijuokt :D:D
    beje, labai graži nuotrauka! ^^

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aciukas :* Oky einu nufotkysiu ir įkelsiu :DD

    AtsakytiPanaikinti