2012 m. liepos 21 d., šeštadienis

Liepos 21 diena...

Na va aš grįžau, bet neilgam penktadienį vėl išvykstu!
Vasaaara jau įpusėjo. Liko daugiau nei 1mėn, bet aš savo vasarą labai džiaugiuosi, tokios vasaros man atrodo dar niekada neturėjau.. Tiek daug naujų išbandymų, daug naujų draugų, daug juoko, daug išlaidų,daug ašarų, bet užtat atsiminimai visam gyvenimui :)
Labiausiai už šią vasarą dėkoju Martynai :)* Nes be jos nebūčiau patyrusi tiek įspūdžių..
Per šiuos beveik praėjusius 2 mėn aš supratau: kad galiu savimi pasitikėti, kad esu drąsesnė nei maniau, kad moku bendrauti su vaikais, kad galiu išsisukti iš bet kokios padėties, kad galiu padėti žmogui didelėje bėdoje, kad esu ištverminga, išliekanti iki galo ir t.t.
Na o dabar kadangi esu pavargusi, tai eisiu gerai pailsėti, kad ateinančiai stovyklai būčiau kupina jėgų :)
Saldžiū sekėjai :)**

1 komentaras:

  1. o aš esu dėkinga tau. nes ir man be tavęs būtų buvę visiškai kitaip :) kaip aš tau jau sakiau, tu buvai super ir mes ten tilpom bei prilipom! myliu ♥

    AtsakytiPanaikinti