2013 m. vasario 9 d., šeštadienis

Aš grįžau..

Sveiki,
Na ka prabėgo nemažai laiko...
Bet pagaliau atradau laisvą minutę ir vėl rašau ČIA.
Per tą laiką kol nerašiau iš tiesų įvyko daug tiek blogų, tiek gerų dalykų. Bet nei girsiuos, nei skųsiuos, nes nėra prasmės. Jums manau įdomiau savo pačių džiaugsmai ir problemos..
Mokykloje buvo ketvirtadienį ir penktadienį karantinas, tikiuosi jis bus pratęstas ir kitą savaitę.. Bet mano svajonės lieka mano svajonėm. Pratęsimas vyksta visur, tik ne mano mokykloje.
Suėjo man mažiau negu prieš menėsį 17 metų ir kadangi tai jau nebemažas skaičius , tai esu priversta keistis pati, keisti gyvenimo būdą ir pagaliau žinoti ko noriu, ko dabar tikrai nežinau.. Šiandien su draugė buvome litexpo parodų rūmuose, kur buvo Studijos 2013. Prisirinkusios lankstinukų apie įvairius universitetus išėjome, nes žmonių buvo begaalės , o stovėt ir laukt kol galėsi pasikalbėti su to universiteto atstovais labai būtų reikėję ilgai laukti. Tai prisirinkau lankstinukų ir šiandien bandysiu studijuotis, o jei nieko nepavyks , teks grįžti ir kitais ir dar kitais metais.
Ir labai tikiuosi , kad dabar atsiras daugiau laiko parašyti į blog'a :)


1 komentaras:

  1. O pas mus karantino kaip nėra taip nėra :/ Lauksim daugiau įrašų. O tokie klausimai ko nori ir pan, tikras galvos skausmas, suprantu :D
    _____________________
    lif-agny.blogspot.com

    AtsakytiPanaikinti