2012 m. gegužės 21 d., pirmadienis

Kroatija

Tai va kaip ir žadėjau aprašysiu savo įspūdžius Kroatijoje..
Per Velykų atostogas ( Kovo 31dieną) išvažiavome su mama autobusu į Kroatiją.. Autobuse praleidome begalės valandų kadangi važiavome per Lenkiją  laikas ėjo taip nuobodžiai , galvojau,  kad bus atostogos nieko vertos ir grįšiu į Lietuvą tokios pačios blogos nuotaikos kaip ir išvažiavau..Bet įvyko priešingai ir aš tapau be galo patenkinta kelione. Taigi tos pačios dienos vakarą , mes atvykome į Čekijos viešbutį pernakvoti ir kadangi nebuvo taip vėlu tai su mama nusprendėme pasivaikščioti po Čekijos miestuką Ostrava , bet tai truko labai trumpai , nes buvome vis dėl to pavargusios ir norėjome miego..
Taigi kitos dienos rytą , mes vėl tęsėme kelionė autobusu į Krotiją. kadangi pakeliui važiavo pro Austrija, tai užsukome į Austrijos alpes ir pto į Austrijos miestuką Gracą.. Ten praleidę kelias valandas patraukėme toliau link kelionės tikslo ir labai vėlai vakare atvykome į Kroatijos apartamentus.. Į namuką apgyvendino apie 6 žmonis, taigi aš pakliuvau į namuką su dviem fyskom panelėm, bet aišku susipažinome neiškarto , nes maybe buvome durnos :DD Ne juokauju aš :DD
Kitą rytą išsimiegoję plaukėme laivu ten mes ir susibendravom.. Nuplaukiame į salą ten prifotkinome gan gražių vaizdų ir po kelių valandų plaukėme atgal, vėliau aplankėme Splito miestą ir vėlai vakare grįžme į apartamentus.. Na taip , puikiai puikiai parbėgo ir visą savaitę.. Tikrai neaprašinėsiu ką veikiame kiekvieną dieną , nes manu jums atsibostų skaityti.. Bet kad įrašas taip nenublanktų , įkelsiu pora nuotraukų ;)*
Plaukimas laivu į salą !

Saloje!
 Čia nusidėjusius žmonės pririšdavo prie šito stulpo ir apmėtydavo pomidorais!

Splito mieste!

Krkos nacionalinis parkas!
 Zadaro miestas!
 Trogiro miestas !

Dubrovniko miestas!

Kopimas į kalnus !

Paklenicos nacionalinis parkas!

1. ne, mes iš tikrųjų buvom durnos, o ne maybe. :D:D kad nesusipažinom anksčiau. :|| gražios nuotraukos!! :**